Kansainvälinen hankintaseminaari 4.9.2017

Aamupäivällä 4.9.2017 hankintayhdistyksellä on ilo tarjota jäsenilleen mahdollisuus tulla kuulemaan Euroopan johtavien hankintatutkijoiden näkemyksiä vuoden 2014 direktiiveistä.  Seminaarin puhujia ovat Roberto Caranta (Torinon yliopisto), Mario Comba (Torinon yliopisto), Albert Sanchez Graells (Bristolin yliopisto, howtocrackanut.com, European Commission Stakeholder Expert Group), Pedro Telles (Swansean yliopisto, publicprocurementpodcast.com) ja Steen Treumer (Kööpenhaminen yliopisto).

Tilaisuus järjestetään asianajotoimisto Castrén & Snellmanin tiloissa Helsingissä osoitteessa: Eteläesplanadi 14, 6 krs. Tapahtuma alkaa klo 8.30 aamukahvilla ja varsinaisia puheenvuoroja kuullaan klo 9 lähtien. Seminaarin kieli on englanti. Johtuen seminaarista aiheutuvista kustannuksista yhdistys perii jokaiselta seminaariin osallistujalta 50 euron osallistumismaksun. Seminaarin 70 paikkaa ovat varattuja hankintayhdistyksen jäsenille. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä, joten ilmoittaudu pian sähköpostilla osoitteeseen: ella.pollanen(at)castren.fi Kannatusjäsenet voivat ilmoittaa seminaariin enintään kaksi osallistujaa. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

Mainokset