2024

Kuusenkaatajaiset keskiviikkona 17.1.2024 – Helsinki, Tampere ja Jyväskylä sekä Teams

Joulun juhlakaudesta irrottauduttiin 17.1.2024 kuusenkaatajaisilla, jotka järjestettiin samanaikaisesti hybriditapahtumana Helsingissä Asianajotoimisto Boreniuksen tiloissa, Tampereella Goforen uudella pääkonttorilla ja Jyväskylässä Kokouskeskus Falcossa. Ohjelmassa oli paneelikeskustelu, joka streamattiin Helsingistä Tampereelle ja Jyväskylään, sekä tarjoilua ja rentoa yhdessäoloa. Tapahtumaa voi seurata myös Teamsin välityksellä.

Paneelikeskustelu järjestettiin aiheesta ”Vain yksi tarjous – kilpailu- vai osaamiskysymys.”

Panelisteina toimivat:

Kirsi-Maria Halonen, Hyvinvointioikeuden professori, Lapin yliopisto
Jan Jääskeläinen, Tutkimusohjaaja, Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Tarja Sinivuori-Boldt, Finanssineuvos, Hankinta-Suomen ohjelmajohtaja, valtiovarainministeriö
Mirke Turunen, Tietohallintopäällikkö, Fimea
Samuli Soini, Liiketoimintavastaava (Julkishallinto & kumppanuudet), Alfame Systems Oy

Ryhmäkuva aikuisista, joiden takana seinällä on muotokuvia.
Kuusenkaatajaisten osallistujia Jyväskylässä.

Aamukahvitilaisuus 25.1.2024 kello 8.30-9.00 Teamsissa

Aiheena oli ”Julkiset hankinnat, vastuullisuus ja innovaatiot – Mitä tutkijat tutkii maailmalla juuri nyt?”

Aiheesta alusti Sanna Nieminen, TkT, Yliopettaja, Jamk Teknologia. Esitysmateriaalin voit ladata tästä.

Maaliskuun aamukahvitilaisuuden aiheena oli tarjoajan tarjousprosessi julkisissa hankinnoissa

Hankintayhdistys järjesti aamukahvitilaisuuden 21.3.2024 kello 8:30–9. Tilaisuuden aiheena oli suuren julkisten hankintojen tarjoajan näkökulman esittely tarjoajana kilpailuksiin osallistumisesta. Gofore Oyj:n hyvinvointialueiden asiakkuuksien kehittämisestä vastaava Roni Kiuru kertoi kilpailutuksista tarjoajan näkökulmasta. Alustuksen jälkeen käytiin vilkasta keskustelua. Kiitokset aktiivisille osallistujille!